• Gra Cortex 2 - Challenges

UŻYWANA, STAN W ŚRODKU IDEALNY, INSTRUKCJA PO SKANDYNAWSKU I POLSKU

30.00
szt. Dodaj do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Koszt wysyłki 11
ORLEN PACZKA 11
Paczkomaty InPost 17
Kurier InPost 19.5
Dostępność 1 szt.

Zadbaj o ćwiczenia dla swojego mózgu! Sprawdź się w zabawie "Cortex 2". Zwariowana gra pomoże Ci wzmocnić zdolność logicznego myślenia, wpłynie na refleks oraz pamięć. A to wszystko razem z doskonałą zabawą! Jesteś gotowy? Daj się wciągnąć do rozgrywki z rodziną bądź przyjaciółmi.

"Cortex 2" to zabawa, w której może uczestniczyć od dwóch do sześciu graczy. Ich zadaniem jest zgadywanie odpowiedzi z ośmiu typów wyzwań, mających rozwijać poszczególne funkcje mózgu. Gracze, udzielający prawidłowych odpowiedzi, otrzymują część układanki. Zabawę wygrywa osoba, która jako pierwsza ułoży swoją układankę, składającą się z czterech części.

Dzięki grze "Cortex 2" gracze mogą rozgrzewać obie półkule mózgu, zmuszając swój umysł do wysiłku. Gra familijna, idealnie nadaje się na spotkania ze znajomymi, imprezy czy podróże.

Jak grać w "Cortex 2"?

Zabawę rozpoczyna najmłodszy z graczy. Jego zadaniem jest odwrócenie górnej karty ze stosu i ułożenie jej tak, aby każdy był w stanie odczytać znajdującą się na niej treść. W momencie, gdy któryś z uczestników rozgrywki uzna, że zna odpowiedź na zadane pytanie, musi natychmiast zakryć kartę dłonią oraz wykrzyczeć swoją odpowiedź.

Następnie gracz zabiera rękę, aby można było sprawdzić, czy jego odpowiedź była właściwa. W przypadku udzielenia dobrej odpowiedzi gracz otrzymuje zakrytą wcześniej kartę. W momencie, kiedy uzbiera dwie karty o takim samym rewersie, może wymienić je na jedną z czterech części, tworzących układankę. Kiedy jednak gracz nie miał racji, kartę należy wtasować do stosu i przejść do następnej rundy. Osoba, która udzieliła błędnej odpowiedzi, nie może brać udziału w odpowiadaniu na pytanie w następnej kolejce.

"Cortex 2" proponuje graczom osiem nowych rodzajów zadań. Należą do nich:

- spostrzegawczość (należy określić kolor wyróżniającego się robota),
- wielozadaniowość (pokazanie na palcach odpowiedniej ręki daną ilość oczek, wypowiadając przy tym na głos liczbę, jaką przedstawia karta),
- kwadraty (gracz musi policzyć, ile kwadratów potrzeba, by pusta przestrzeń została wypełniona),
- wyjątek (należ nazwać kolor bądź kształt, który pojawia się wśród obrazów jedynie raz),
- analiza (gracz określa, jakiej barwy kapsle układają się w rząd czterech),
- wejście (należy określić, które wejścia prowadzą do labiryntu),
- kombinacje (gracz musi określić, jaki kształt dopasowuje się do brakującej przestrzeni),
- wyzwanie (zadanie specjalne, tutaj gracz ma w swojej ręce kartę z fakturą, którą trzeba wybadać z zamkniętymi oczami, a później udzielić odpowiedzi na pytanie, jaki przedmiot prezentuje).