• Poradnik Praca z grupą szkoleniową - Wszystko co powinien wiedzieć trener, aby osiągnąć sukces

UŻYWANA, STAN JAK NOWA

20.00
szt. Dodaj do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni
Koszt wysyłki 11
ORLEN PACZKA 11
Paczkomaty InPost 17
Kurier InPost 19.5
Dostępność 1 szt.

 Motywacja do udziału w szkoleniu może być różna (nabycie nowych umiejętności, przyjemne spędzenie czasu pracy, zobowiązanie wobec pracodawcy) i wpływa na relację z trenerem oraz na przebieg zajęć. Zachowania uczestników mogą przeszkadzać w realizacji założonych przez trenera celów, dlatego umiejętność nawiązania przez niego relacji z grupą, zrozumienie wzajemnych zależności oraz wiedza dotycząca procesów grupowych rzutują na skuteczność szkolenia.

Autorka opisuje sposoby budowania relacji z grupą szkoleniową w różnych fazach jej rozwoju - od fazy orientacji i zależności przez konflikt i bunt do współpracy i świadomej aktywności. Analizuje potencjalnie trudne zachowania uczestników szkolenia - ich przejawy, przyczyny, sposoby zapobiegania ich wystąpieniu oraz radzenia sobie z nimi. Jej wskazówki pozwolą trenerowi zachęcić grupę do otwartego rozwoju i do zaufania mu w procesie nabywania kompetencji.

Dzięki tej książce:
- zbudujesz właściwe relacje z uczestnikami szkolenia;
- stworzysz zaangażowaną grupę;
- osiągniesz założone cele szkolenia.

dr Małgorzata Torój - psycholog biznesu i coach (Professional Certified Coach ICF, Erickson Certified Professional Coach),autorka kilkunastu publikacji naukowych i popularnonaukowych dotyczących psychologii komunikacji i emocji. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w opracowywaniu i prowadzeniu szkoleń oraz projektów konsultingowych, a także ponad sześcioletnie doświadczenie w zakresie coachingu (głównie menedżerskiego, w tym na poziomie executive). W praktyce coachingowej pracuje w modelu ericksonowskim skoncentrowanym na rozwiązaniu. Prowadzi zarówno sesje indywidualne, jak i grupowe. Pracuje między innymi w obszarach efektywnego zarządzania zespołem, wzrostu świadomości i kreowania własnego stylu przywódczego, skutecznej komunikacji, rozwoju podstawowych umiejętności menedżerskich, a także efektywności osobistej.