Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Podręcznik wykorzystuje najnowsze osiągnięcia językoznawstwa, psychologii uczenia się, dydaktyki i teorii komunikacji. Przedstawia problemy dydaktyki z punktu widzenia przyswajania języka. Kładzie nacisk na aktywną rolę ucznia w procesie dydaktycznym poprzez wybór odpowiedniej strategii uczenia się. Szczególnie podkreśla wagę procesów stałych i powtarzalnych w przyswajaniu języka obcego. Krótko omawia tradycje i obecny stan dydaktyki języków obcych w Polsce i na świecie. Każdy rozdział zawiera podsumowanie, wykaz lektur uzupełniających, pytania, zadania i ćwiczenia, niezbędne w przygotowaniach do zaliczeń i egzaminów. Indeks rzeczowy i osób oraz słownik terminów znakomicie ułatwiają korzystanie z podręcznika i pomagają w przyswojeniu wiedzy.
-
Polecamy
-
Produkty podobne