Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
An apple and a book - gry, materiały i karty pracy z przedimkami a i an - plik PDF
Zestaw materiałów i gier do nauki przedimków a/an.w pliku PDF
- Wysyłka produktu cyfrowego mailem 0
Zestaw materiałów i gier do nauki przedimków a/an.
W zestawie znajdziesz: szybką grę na skompletowanie 6 obrazków z zakrytych kafelków - 3 słowa z przedimkiem "a" oraz 3 z "an", karty słowniczki z podziałem na "a" i "an", grę ze zgadywaniem zawartości karty oraz zadawaniem pytań z "have got", paski do zaznaczania odpowiednich obrazków oraz karty pracy z a/an do pisania i zaznaczania poprawnych przedimków. W zestawie aż 60 angielskich słów.
Karty najlepiej wydrukować na grubszym papierze wraz z tłem po drugiej stronie. Tło znajdziecie na końcu PDFu.
ZASADY GIER:
Gra z kartami z pustymi okienkami - uczniowie otrzymują karty z pustymi okienkami, a na środku rozkładamy zasłonięte wycięte kafelki z obrazkami. Zadaniem uczniów jest skompletować 3 obrazki ze słowami występującymi z "an" oraz 3 z "a", w każdej kolejce losując tylko 1 kafelek. Jeśli uczeń skompletuje już jeden rodzaj obrazków, np z "an" i wylosuje kolejną kartę z przedimkiem, to odkłada ją znów na środek, a kolejny gracz losuje kolejny kafelek. Ten kto pierwszy będzie miał komplet 6 poprawnych obrazków, ten wygrywa. Gra toczy się dalej, aż wszyscy skompletują swoje zestawy.
Gra z kartami z obrazkami - uczniów dzielimy na pary. Każdy uczeń otrzymuje plansze z "a" i "an" - na których są białe kółeczka do zaznaczania "X" lub "V". Możemy zalaminować plansze i zaznaczać na nich markerem suchościeralnym lub wydrukować je jednorazowo. Uczniowie losują po jednej karcie z gotowymi zestawami obrazków - tak by osoba z pary nie widziała ich zawartości. Teraz zadaniem uczniów jest zadawanie sobie nawzajem pytań typu "Have you got a.../an...?" i zaznaczanie na swojej planszy "X" - w przypadku braku tego obrazka u przeciwnika lub "V" w przypadku gdy odgadnie jego obrazek na karcie. Na obydwu planszach do zaznaczania muszą zostać odgadnięte po 3 obrazki, czyli zarówno plansza z "a", jak i z "an" ma mieć po 3 znaki "V". Ten kto pierwszy zbierze łącznie 6 "V" na dwóch planszach ten wygrywa.
Paski z a/an: zadaniem uczniów na paskach jest zaznaczyć odpowiednie obrazki, jeśli pasek ma napisane "an" to zaznacza wszystkie obrazki, które łączą się z tym przedimkiem. Ilość obrazków do zaznaczenia na każdym pasku jest różna.
Materiały do samodzielnego wydruku. Link do pobrania otrzymasz automatycznie na maila zaraz po dokonaniu wpłaty poprzez płatności online. Przy zwykłej wpłacie na konto bankowe otrzymasz materiały dopiero po zaksięgowaniu przelewu na koncie.
-
Polecamy
-
Produkty podobne